Przejdź do głównych treściPrzejdź do głównego menu
poniedziałek, 22 września 2025 20:51
Reklama
Reklama

Ubrania tych marek są najpopularniejsze. Odzież z Polski w czołówce

Polacy mają ulubione sklepy, w których najchętniej się ubierają. O ich wyborze nie decyduje jednak ekologia. Wpływ na decyzje zakupową mają inne kwestie.
Ubrania tych marek są najpopularniejsze. Odzież z Polski w czołówce

Wyniki badania, które przeprowadził Kondo&Partners Consulting, znalazły się w lutowym raporcie „Fashion&Brands: Polska Perspektywa”. Na profilu Martina Kosa, dyrektora kreatywnego firmy, czytamy: 

„Co jest w środku? Wnioski z badania 1000 polskich konsumentów. 37 stron kluczowych ustaleń i komentarzy ekspertów. Ocena 40 marek modowych – polskich i międzynarodowych”. 

Co wynika z tego raportu?

Że najczęściej kupowaliśmy ubrania marek, które dobrze znamy. W TOP 10 znalazły się:

  • Sinsay – 30 proc. respondentów wskazało tę markę,
  • H&M – 26 proc.,
  • 4F – 20 proc.,
  • Reserved – 20 proc.
  • Nike – 18 proc.,
  • Zara – 17 proc.,
  • C&A – 13 proc.,
  • Decathlon – 12 proc.,
  • Adidas – 11 proc.,
  • Shein – 10 proc. 

Co ciekawe, w pierwszej czwórce są aż trzy polskie marki: Sinsay, Reserved i 4F. To pokazuje, że polscy producenci mogą z powodzeniem konkurować z firmami zagranicznymi. 

Ekologia ma niewielki wpływ na decyzje kupujących

Co decyduje o tym, że Polacy kupują odzież tych marek? Według badania największy wpływ na nasze decyzje mają:

  • cena – 26 proc.,
  • jakość – 21 proc.,
  • trwałość – 18 proc. 

Zaskakujące jest to, że ekologia i reputacja marki mają dla kupujących minimalne znaczenie. Potwierdzeniem tego stanu rzeczy jest to, że niewielu respondentów potrafiło wskazać ekologiczne marki odzieżowe. A to znaczy, że zainteresowania tym tematem jest niewielkie.

 

 

 


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Marek 09.03.2025 22:48
Jestem Marek i sobie nie życzę.

Grażynka 10.03.2025 16:52
Oj Marek, Marek.

Ilona 09.03.2025 17:46
A to jestem bardzo zdziwiona.

FACEBOOK
Ostatnie komentarze
Autor komentarza: praktykTreść komentarza: To się nie uda.Data dodania komentarza: 22.09.2025, 07:58Źródło komentarza: Impreza na Wałach Chrobrego bez alkoholu? Politycy obiecują to załatwićAutor komentarza: z pobliskaTreść komentarza: Liczymy na powrót!Data dodania komentarza: 21.09.2025, 20:59Źródło komentarza: Mogła mieć przy sobie wózek na zakupy w ciemnym kolorze. Policja wydała komunikatAutor komentarza: AKILATreść komentarza: https://www.linkedin.com/in/mediqo-top-608308386/overlay/contact-info/ https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/user/19484914/ https://github.com/mediqotopData dodania komentarza: 21.09.2025, 20:58Źródło komentarza: Młode „ikony”. Po cichu, pięknie zmieniają nasz świat.Autor komentarza: w punktTreść komentarza: To potężne wotum nieufności nie tyle wobec instytucji, ile wobec tych, którzy nią zarządzają. I gdyby rzecz nie dotyczyła Kościoła, to byłby to sygnał, by zmienić nie tylko model działania, ale i kierownictwo - pisze dla Wirtualnej Polski Tomasz Terlikowski.Data dodania komentarza: 21.09.2025, 20:58Źródło komentarza: Na skrzyżowaniu wiary i świeckości. Sekularyzacja przyspieszaAutor komentarza: exTreść komentarza: Kto zapłaci za stoiska?Data dodania komentarza: 21.09.2025, 20:51Źródło komentarza: Impreza na Wałach Chrobrego bez alkoholu? Politycy obiecują to załatwićAutor komentarza: asxcsacxTreść komentarza: https://scorexa.com/2025/09/07/lionel-messi-net-worth-2025-wealth-fame-and-legacy-beyond-football/ https://scorexasports.blogspot.com/2025/09/lionel-messi-net-worth-2025-wealth-fame.html https://scorexa.com/2025/09/08/kylian-mbappe-net-worth-2025-salary-contracts-lifestyle-and-career-earnings/Data dodania komentarza: 21.09.2025, 20:42Źródło komentarza: Młode „ikony”. Po cichu, pięknie zmieniają nasz świat.
Reklama
NAPISZ DO NAS

Zapraszamy do kontaktu!

Reklama